UPS k pocitaci

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Leden 13 19:48:55 CET 2010

Kouknete na Powerware http://www.silektro.cz/index.php?Title=UPS&

uz jsem jich nekolik opravoval a vim, ze jsou udelane dobre - zkusenosti
mam s 5115 a 9120

5115 je line-interactive a bere v okamziku kdy nenabiji cca 15W jestli
si dobre pamatuji - baterky 2ks si muzete menit jak chcete - nemusi to
do servisu

9120 mi ted napaji prakticky vsechnu elektroniku doma a zere cca 35-45W
v klidu (je to docela dost, ale je to neco za neco), ale je to naprosto
nekompromisni ochrana s dvojitou konverzi - baterie jsou tam 3ks plus je
mozne pripojit externi pack

U vsech co jsem opravoval (po nekolika letech nonstop v provozu) bylo
vse o vyschlych kondech v nabijecim obvodu baterie a v napajeni MCU.
Nejcasteji to nabijeni baterie, kde po vyschnuti kondu to vezme sebou
diodu (mel ji nastesti Farnell). Po vymene zase behaji jak za mlada.

5115 jsem mel skoro deset let u PC v praci a baterie se v ni menily po 7
letech - 5115ka hejbe s bateriemi v dlouhych cyklech v radech dnu

--
S pozdravem
Radek Vicek