UPS k pocitaci

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 13 19:31:13 CET 2010

APC jsou nejběžnější a nejprodávanější ale asi nejsou nejlepší. Hlavně
dobíjení baterií je tam obvykle udělaný tak blbě, že se často trvale
přebíjej a někdy se nafukujou (myslim, že se zmiňoval někdo tady v
konferenci). Náhradní baterie APC prodává (nebo prodávalo) vysoce nad
cenou úplně těch samejch třeba z GM.

A pozor na software, t.č. jsem dělal nějaký pokusy a při odpojení od
sítě to rozesílalo zprávy po síti - ale na celou doménu, takže to
tehdy přišlo asi milionu lidí v nadnárodní korporaci, kde jsem tehdy
pracoval ;)

P.K.