[OT] Dual SIM mobily

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 13 19:18:25 CET 2010

2010/1/13 Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz>:
> Mam Mivvy Dual asi 2 roky. Po roce odesla baterka, ted mam novou, vydrzi asi
> 4 dny. Bohuzel se zacina restartovat, nekdy se dostane do stavu, ze jednu
> simku vypne uplne a na druhe je zadna sluzba. Musim jej vypnout a zapnout.
> Jinak jen volam a posilam SMS, T9 je ale spatna. Tento tedy ne.

Ten muj T9 nemá vůbec, ale vzhledem k absenci češtiny by mi byla
stejně k ničemu.

> Pritelkyne ma C5212 od Samsungu a je s nim spokojena. Ovladani je jine jako
> treba u SE, ale zvykla si. Asi bych uz nesel do cinana, kdyz toto stoji 3
> tisice, je to cesky, se zarukou, T9 funguje, radio taky, mp3 taky, SD karty
> to bere atd.

Na ten můj je záruka 12 měsíců, ale musel by se poslat zpátky do Hong
Kongu. A vyšel asi na 1300 Kč. Rádio funguje díky vestavěný vysouvací
anténě i bez sluchátek. Jo má ještě jednu super funkci a sice "magic
voice", tj. umí měnit hlas, největší úspěch měl "šmoula", tj. jako
bych inhaloval vodík ;)

Má to slot na microSD kartu, fungovala tam i 8GB.

Výběr SIMky, z který se bude volat, se vybírá dvěma různejma zelenýma
tlačítkama.

P.K.