[OT] Dual SIM mobily

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 13 17:33:55 CET 2010

Před vánoci jsem koupil ZOHO W4288:
http://www.allymobile.com/x_zoho-zoho-w4288-cell-phone_1510.php?k_id=3&kn=Dual+sim%2BWIFI%2BTV

S minimem hovorů vydrží cca týden. Má češtinu, wifi, hodně se mi líbí
auto on/off funkce (už by to Nokia mohla konečně okopírovat)...

Problém je, že je asi málo citlivý mikrofon. Jsem zvyklý mluvit potichu
a protistrana má někdy problém. Foťák nepotřebuji, takže mi ani nevadí,
že z 5 MPx na štítku je reálných 0,3 MPx. :-)

Řekl bych, že přijímač v těchto mobilech bude asi jeden (resp. podle
počtu pásem) a funguje multiplexně. Když si zavoláte na druhé číslo,
nedostanete žádný signál.

Zdeněk