Nabijecky Mystery.

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Leden 13 17:24:03 CET 2010

Mam tu druhou shora - sku 12618, uz cca rok, a zatim slouzi (tuktuktuk) bez
problemu. Nabijim prevazne
LiPo a NiMH akupacky do modelu. Jedina vada je to popsane chlazeni
vystupniho tranzistoru a 7805 stabilizatoru. To je bezpodminecne nutne
opravit.
Souhrn: za ty prachy jsem maximalne spokojen, zvlast, kdyz se podivam, za
kolik ji prodavaji nasi mili prekupnici

Vladimir

**************************************

Dobry den,

kdyz uz je rec o nabijeckach. Pred casem tu probehl odkaz na nabijecky
Mystery:
http://www.dinodirect.com/Hobbies-Toys/Radio-Control/R-C-Subs-Boats/
Vyrobce:
http://www.777model.com/en/product.asp?cid=356
Rozdily mezi treba modrou a cervenou jsem nenasel. Cerne maji vetrak.

Podle vseho jejich USB konektor je prosty TTL RS232 vystup (staci FTDI
prevodnik nebo prosty MAX232), software maji zde:
http://www.777model.com/en/productvist.asp?id=1302&pname=Mystery+Charger+USB
Funguje s tim pry jeste toto:
http://www.logview.info/cms/e_logview_info.phtml
Ceske clanky a zkusenosti:
http://www.mo-na-ko.net/php/portal/view.php?cisloclanku=2009020002
http://www.simson.ic.cz/mystery/mystery.html

Pouzil bych to na nabijeni akupacku do akusroubovaku apod. Pouzivate je
nekdo a jake mate zkusenosti? Dekuji.

--
Martin Hanek