Nabijecky od Conrada

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 13 11:29:13 CET 2010

No problem obcas byva, ale ne v samotnem MC33340. Kolega mel podobne
problemy pri nabijeni dvouclanku - nahodne vypinani. Nakonec to vypada,
ze to dela spinani bojleru - je na samote na dlouhem vedeni - zrejme se
pres zdroj prenese nejakej pulz ktery zmate vyhodnoceni dP.

No rychlonabijecku si postavte kdyz budete clanek vybijet rychle. Pokud
ho budete vybijet v meraku tak byste mel nabijet malym proudem.

Pocitam, ze budu nabijet 40mA 8h aby se clanek nabil za 8 hodin - za noc
a trickle charge bude hodne maly treba 3-4mA.

Radek Vicek