Nabijecky od Conrada

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 13 11:17:56 CET 2010

Já jsem měl postavenou nabíječku s MC33340 pro články 1800mAh, ale
nabíjel jsem poměrně malým proudem (měl jsem to nastaveno podle trafa)
a připadalo mi, že to vypínaní funguje nějak všelijak.

Kdyby se mi nechtělo čekat, postavim si rovnou rychlonabíječku, takhle
to budete nabíjet podla datasheetu 16h ;)

P.K.