Nabijecky od Conrada

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 13 10:00:14 CET 2010

Hmm to vypada dobre. Stejne z toho ale nedokazu urcit kolik je v tom
clanku. :-(

Nicmene mi prijde za tenhle jednoucelovej strojek dat 1400Kc docela
dost. Chapu ze ve firme se to vyplati. Asi koupim jen baterky a udelam
na univerzalu nabijec s MC33340 a zasmrstim na kabel - pri proudu 20mA
je to bez problemu.

Radek Vicek