RE: OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Leden 12 23:41:51 CET 2010

A co se podivat po nejakem malem diskovem poli treba od QNAP, ktere ma v sobe Atoma?

MG

Odesílatel: hw-list-bounces@list.hw.cz [hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Tomáš Koželuh [mr.death@ipq.cz]
Odesláno: 8. ledna 2010 13:39
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: OT: Slušné stránky s nabídkou mini-ITX

Bohužel nabízí jenom desky, 945GM má slušnou spotřebu 9W, ale nenabízí k
tomu slušné CPU, pouze varianty od 31W. Ale kdyby si člověk někde sehnal
U2500, tak by se dostal na 18W celkem. Jenže to CPU podle Intelu stojí skoro
300USD, sice to bude mít vyšší výkon jak Atom, ale za šílenou cenu, kdy
deska s Atomem 330 stojí polovinu ceny samotného CPU.
Řekl bych, že nabídka bude značně omezená právě kvůli těm cenám, které Intel
požaduje za mobilní varianty CPU.