Re: OT: Zakony, vyhlasky a jejich sireni

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Leden 12 19:47:53 CET 2010

Alternativou k sireni textu samotneho muze byt pouziti odkazu do Sbirky zakonu dle navodu
http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/_s.155/699?docid=1985

Vzhledem k tomu, ze v pripade zakonu jde o verejne dostupne tisky, predpokladam ze je lze sirit i dale, pokud pochazeji z portalu verejne spravy, snemovny atd..., problem by mohl byt pouze pri sireni casti databaze pravnickych systemu...

V.