sata hdisk KO

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 12 13:22:35 CET 2010

Tak me si klidne napiste, ze si to vypaluju... svoje oblibence si koupim
jako original (naposledy ted Stinga - If on a Winter's Night) a
samozrejme si to zkopiruju na server do archivu, udelam kopii do auta a
udelam kopii na poslech doma z CD prehravace (MP3 a jine podobne
nahrazky neposloucham).

Co se tyka filmu tak na ne vesmes nekoukam a akorat zena kupovala stare
filmu co vychazely za 39 nebo 50Kc. Kdyz se chci divat na film (jednou
za cas) tak me nejakych 30s uvodu nevytrhne (v kine mi take pousti 15
minut reklamy) a chci se divat normalne v klidu z DVD prehravace - od
toho jej mam.

Radek Vicek