sata hdisk KO

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Leden 12 12:41:50 CET 2010

At 12:22 12.1.2010, =?iso-8859-2?Q?Tom=E1=B9=20Tom=E1=B9?= wrote:
>Problem je, ze vase baje se od me lisi a to tak, ze dost zasadne.
>Ja nehovorim o prodeji mechanik, ale prodeji medii, to ze vsichni
>maji DVD prehravac by melo jaksi znamenat, ze vsichni kupuji DVD
>nosice a ejhle oni nekupuji, prodeje jdou razantne dolu. Ze za tim
>stoji pirati a vypalovani, tak to by mel razantne stoupat prodej
>vypalovacich mediji a ejhle nestoupa, prave naopak, i zde je patrny
>dlouhodoby pokles.

Zdroj informace? Prodeje ceho a kde jdou dolu? Nesouvisi to spis s
tim presunem k hrani, tj. tam vzrust, jak se jiz nekolikrat naznacovalo?

> [...]
>- nemusite se s tim vypalovat , popisovat a skladovat => uspora casu
>pri vypalovani
>- zabere to mene mista
>- mate prakticky porad celou knihovnu k dispozici a menusite se
>prehrabovat mraky DVD
>- proti originalu nemusite neustale cucet na normalni je nekrast ci
>jine perly, kterymi trestaji chudaky, kteri si koupi original DVD,
>ten spot trva tak 30s tedy pri 250 filmech si usetrite cca 2 hodiny zivota
>- nemuvim o tom, ze 90% uzasnych filmu shlednete a znechucene
>smaznete tedy setrite prirodu, tim, ze neprodukujete odpadni DVD

Tohle mluvime ale o Homo Sosal, nikoli o lidech ;) To je dost
specialni sorta, z jejich existence a navyku nelze naprosto
aproximovat pres chovani 'lidi'.

>Nevim jak ve vasem okoli, ale v mem az na par (dva) nadsence, kteri
>maji tisice DVD,sberatele, vetsina presla na HDD.

Krome par mladych kolegu, co prehravaji filmy na compu, znam 1ks,
mozna 2ks cloveka, ktery neco podobneho provozuje.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.