[OT] Jak na statisticke metody

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Leden 12 11:25:14 CET 2010

Takze nakonec jsem ze zadavatele vyrazil referencni data s vysledkama,
shoda nalezena u zakladnich verzi odhadu a vzorecku, akorat Cm(k)
vychazi dle vypoctu Cp(k) a nejaka cilova hodnota neexistuje - takze
kdyz je uprostred mezi min a max tak to asi vychazi stejne.

Jeste mam trosku problem s modusem - jednak se ma pocitat z 8mi
analogovych merenych hodnot, coz mi prijde jako blbost - leda nejak
aproximovat distribucni funkci a derivovat
Pak se pocita z desitek hodnot, tam uz to vypada, ze berou nejaky
maximalni interval z histogramu, to dava smysl, ale v tech 8mi hodnotach
ani 2 stejne snad nikdy  nebudou.

Kdyby byl nejaky odkaz nebo napad, sem s nim.