Výpočet CRC u Dallas teploměru DS18S20

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Úterý Leden 12 11:01:21 CET 2010

Zdravíčko kolegové.
Trápím se tady s výpočtem CRC v procesoru PIC - ačkoliv jsem si stáhl Aplikační listy jak od Dallasu tak i od Microchipu, nejsem nějak 100 pochopit algoritmus výpočtu pomocí posouvání registru. Nemám kapacitu abych to řešil tabulkou (je potřeba 256 registrů) a tak tady čmárám po čtverečkovaných papírech jedničky a nuly a nevychází mi to. Respektive - ze čtyř Dallas čipů jsem si vyčetl ROM se sériovým číslem, číslem rodiny a CRC. U dvou mi výpočet funguje, u dvou nikoliv.
Nechci prudit celou konferu ukázkami algoritmu, nedělali jste to někdo v PIC assembleru ideálně pro PIC16F676 a pod ? Nechci celý program, jenom bych rád věděl kde to vorám...

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský