sata hdisk KO

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Leden 2 23:52:46 CET 2010

O tom to neni, lze si tu zaruku "dokoupit" treba i pro SEGATE atd......
To ze vyrobce da zaruku vetsi se odrazi hlavne v cene. Staci se jen
podivat do ceniku.  Vyjma prave Samsungu. Tam je cena podobna jako u
konkurencnich disku , ovsem STANDARDNE s 3 letou zarukou. Jako ostatne
na dalsi zbozi tohoto vyrobce.
JaKub