sata hdisk KO

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 11 22:27:30 CET 2010

Dva roky je pro hodně mechanických disků v noteboocích smrtelných, takže SSD
vede. Spotřeba je taky pro SSD. Odolnost při nárazu opět pro SSD. Hlučnost
taky. Rychlost srovnatelná nebo lepší.
Já osobně si myslím, že naopak mechanické disky se dostávají do slepé uličky
a je jen otázkou času, kdy se SSD se spolehlivostí a kapacitou dostanou na
rozumnou hodnotu a nahradí normální HDD.