sata hdisk KO

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Leden 11 22:17:49 CET 2010

Souhlas, snad jen, nejde ani tak o SSD jako o to, ze v soucasnosti stoji na  Flash pametech a jejich vlastnosti jsou jiz v samem zakladu problematicke,  aby toho nebylo malo , vyrobci se jeste snazi vyrabet ""multibunkove" pameti, kde se vse negativni jeste nasobi.

 A uplnou tragedii je, ze na to lidi skacou :-)

Tom

>SSD a jistota? Čeho? Toho, že to do dvou let při intenzivním provozu
budete mustet vyměnit? Podle mě je to pro disky slepá vývojová větev,
dobře použitelá jen pro speciální případy v součastnosti uměle
prosazovaná. On fakt, že 32GB SSD disk má interně  40GB hovoří dost jasně.
> s 64GB, dá se koupit Kingston okolo 2000Kč.
> Po mnoha zkušenostech taky bereme převážně WD buď Raid Edition nebo Black
> Edition.

ced