Infra Led na COM

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 11 22:10:30 CET 2010

 11.1.2010, 22:06:25

S embedded systemi zkusenosti nemam, ale bezne stolni PC je schopne
dodavat z jednoho COM pinu proud cca 5-10mA pri U => 5V.
Takze kdyz ten proud budete jimat do nejakeho C a vysilat se stridou
1:100, mate k dispozici 0,5A pulzniho proudu, coz je pro spojeni na
par metru vic nez dost. Pokud vam to nefunguje, je chyba nekde jinde,
nez v napajeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz