[OT] jak zjisti cislo objednavky u Dealextr.com?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Leden 11 21:27:43 CET 2010

Ja uz s nima resim objednavku take pres mesic. Objednal jsem 2.12.
celkem 8 polozek, mimo jine 2 pametove karty memory stick 16GB. Mimo
tech karet to prislo 31.12.
Pak se podivam do jejich systemu a misto 2 karet tam visi jedna za
$73.30. Napsal jsem ticket, za 3 dny odpovedeli ze se omlouvaji a zmeni
to na 2 karty.
Pred chvili jsem se jen tak z hecu podival co se zmenilo a co tam
nevidim: Visi tam jedna karta za $36.65. Celkova suma zustala netknuta -
samozrejme jsou zaplacene 2 karty za 73.30.
Asi toho maji fakt moc.

Martin Hanek