[OT] FlashFiler

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Leden 11 20:16:24 CET 2010

>Excel je tabulkový kalkulátor. Ne přece engine pro účetnictví. Asi
>taky nemaluješ plošné spoje v Excelu, nebo ano?
Ucetnictvi jsou data a na to je excel/OpenOffice urceny. (A ten plosnak pres excel taky prohanim - kontrola der, rozpisky...) Predstav si seznam zbozi, ktery ma 1000 polozek. Potrebujes precislovat skladova cisla. V excelu to zabere par minut a to si jeste pri tom vypijes kafe. V ucetnim programu budes klikat a klikat jeden radek po druhem. Jak dlouho to bude trvat? Den, dva  tyden? Kolik pri tom vznikne chyb?

>Proč by to dělali? Tady jde o výkon stroje, jeho zabezpečení,
>transakce a také další záležitosti. To je databáze, ne soubor na
>přenos dat.
Import export se obcas hodi v ruznych situacich. A to plati pro vsechny SW. Potrebujes vlastni statistiku, sestavu a podobne. Bohuzel se hodne programatoru importu a exportu brani. Takze by mohli aspon ulozit data v nejakem vhodnem formatu. A ten textovy je nejdostupnejsi. Bavim se o jednoduchych aplikacich, ktere pracuji lokalne bez prace pres sit.

Michal Gregor