OT: Zakony, vyhlasky a jejich sireni

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Leden 11 20:10:22 CET 2010

Hezky vecer,

     to vim, snazim se o to pumnout sefa :-) Ale i kdyz se do nich da
koukat, i si je tisknout, tak se stejne nesmi dale sirit (jak je to pak
s citacemi, to by me zajimalo...) Ale je to v kazde takove norme
napsane, ze se nesmi sirit, zrovna tak to je v provoznim radu toho serveru.

     Ale zatim nikde nenachazim, jestli se smi nekde pretisknout zakon
nebo vyhlaska. Napriklad slavna vyhlaska CUBP a CBU, podle ktere tu ma
asi kazdy zkousku :-)

					Saša K. Svobodová