[OT] FlashFiler

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 11 19:42:02 CET 2010

Původní zpráva ze dne 11.1.2010 od Michal HW:

> Neumi ji eXcel ani Open Office.

Tak proto je exotická? Ufff, si děláš legraci? Kdyby aplikace začínaly
a končily s Excelem a OpenOffice, tak potěš pámbu... to by to tady
vypadalo...

> (Ja vim programatorum tyto DB setri cas, ale uzivatele jsou
> odsouzeni k zahube.

Programátorům čas nešetří, zato uživatelům Client/Server databáze
šetří data, protože to opravdu funguje, má to plnou podporu transakcí
a další věci.

> Prace v eXcelu na 15 sekund, ale v programu je to vrazedna klikaci
> prace na nekolik dnu.)

Excel je tabulkový kalkulátor. Ne přece engine pro účetnictví. Asi
taky nemaluješ plošné spoje v Excelu, nebo ano?

> Kdyby ty DB ukladali aspon v textovem XML.

Proč by to dělali? Tady jde o výkon stroje, jeho zabezpečení,
transakce a také další záležitosti. To je databáze, ne soubor na
přenos dat.

> Mam soubor s priponou ff2 nic vic. Zadny DB server. Jdu zkouset a
> hledat dal.

Tak si přečti znovu můj příspěvek a dole najdeš odkaz, kde si ho můžeš
stáhnout. Jinak, pokud měli překompilovaný svůj vlastní Server se svým
šifrováním, tak se na data tím standardně dodávaným nedostaneš. Snad
tedy šifrování nepoužili...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem