OT: Zakony, vyhlasky a jejich sireni

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pondělí Leden 11 19:12:50 CET 2010

Zdravim,

zakony a vyhlasky jsou zverejneny ve sbirce zakonu a ministerstvo vnitra ma
zakonnou povinnost tuto sbirku od 1945 udrzovat na internetu podle § 12 zakona
309/1999 Sb.
http://www.sagit.cz/pages/sbirkatxt.asp?zdroj=sb99309&cd=76&typ=r
a to v souladu se zakonem o svobodnem pristupu k informacim 106/1999 Sb.
http://www.sagit.cz/pages/sbirkatxt.asp?zdroj=sb99106&cd=76&typ=r

Standa Smejkal

P.S.: Bylo by mozne zakladat novy thread jinak nez odpovedi na stary mail?