[OT] FlashFiler

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 11 19:09:28 CET 2010

Původní zpráva ze dne 11.1.2010 od Michal HW:

> Prosim o pomoc. Mam tady ucetni program a potrebuji z nej dostat
> data. Je tam pouzita exoticka DB FlashFiler. Nedari se mi najit
> nejaky sikovny SW. Proste chci prevest DB do eXcelu a zpet. Nic
> narocneho, nic sloziteho...

Proč exotická databáze? Já jsem svého času FlashFilerů dodal vývojářům
do ČR tuny. Do dnešního dne se leckde používá, je to Client/Server
databáze. Když TurboPower končil, tak tyto knihovny uvolnil jako Open
Source. Tady to najdeš:

http://sourceforge.net/projects/tpflashfiler/

Určitě tam najdeš FlashFiler Server pro napojení a FlashFiler
Explorer, pomocí kterého můžeš s databází pracovat.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert