ez430-chronos

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 11 17:11:29 CET 2010

No to mluvime, ale ja vidim ze je obecni urad mezi 1. a 2. vrstevnici
pod zvyraznenou 1050 - nevim kolik je zakladni krok vrstevnic na te
mape, pocitam ze 10m takze to je tedy 1030 a pokud jsem se dival k sobe
na meteo tak od 12h v patek poledne kdy jsem to kalibroval doma klesnul
do soboty kdy jsem se dival rano o 5hPa coz je docela dost, nepocital
jsem kolik to dela, ale myslim ze to odpovida te odchylce do plusu.

--
S pozdravem
Radek Vicek