ez430-chronos

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Leden 11 12:30:09 CET 2010

Myslim, že zcela vážně, ale nesmite si pod tim představit, že s hodinkami WR 30m se můžete potápět. Věc se má asi takto

WR   30m - s hodinkami muzete do vlhka a pri normálním desti aám do nich nenatece
WR   50m - s hodinkami muzete myt auto a vykoupat se ve vane
WR 100m - s hodinkami se muzete potapet bez prístroje, tedy zhruba do 10m hloubky (nic na freediving)
WE 200m - s hodinkami se muzete potapet s pristrojem, tedy zhruba do  40m hloubky ( ty co mam ja prezili i 60m)

U vsech hodinek plati, ze se ve vode nesmi manipulovat s korunkou.

Tom