zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Neděle Leden 10 20:36:14 CET 2010

JL> Ty výšky jdou do háje vždycky, nebo jenom když se hlavy k sobě přesně
JL> "netrefí"?
Ked sa netrafia, tak je to otras. Ked sa trafia, tak je to
pocuvatelne, ale urcite horsie, ako magnetak. Je to vyslovene
nudzovka, ako tu niekto pisal.
Podla mna sa tie strbiny nestretnu nikdy. Vyplyva to z konstrukcie.
Stav pocuvatelnosti je dany len tym, ze su strbiny blizko, ale nie uplne
na sebe. Mozno by pomohlo nejake voditko, aby sa trafili...

Opakujem, ze ja by som vam to nedoporucil ako riesenie. Sam som to
kupil z nudze za par supov.

JL> Poohlížím po tomto:
JL> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10203

Tak tomuto by som okrem spominanych nedostatkov este vytkol
komplikovanu obsluhu a absenciu displeja. Na 1G karte sa bez
displeja stratite. Ja som k tomu svojmu cudu pripajal aspon
slusny MP3 prehravac. Tak sme vedeli pustit to co chceme
pocuvat :-)
A v diskusii je jasna zmienka o kvalite:
Sound quality as a stand-alone player is not very good, but used as a cassette it rocks.
Ja by som to urcite nechcel. :-)