zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Neděle Leden 10 18:30:46 CET 2010

Kupil som to, aby synator mohol pocuvat svoje MP3-ojky cestou na
dovolenku. Inak by bol so sluchatkami od nas izolovany vo "svojom svete"

Stalo to tusim 7-8eur. Kvalita zvuku uspokojiva len v pripade, ze sa
hlavy stretnu. To sa da dosiahnut nahodne opakovanym vkladanim
adapteru do mechaniky. Raz slape jeden kanal, potom druhy a na stvrty
pokus idu oba. (pocut oba vzdy, len chybaju vysky...)
Ten adapter mal mechanizmus, ktory zabezpecil prepnutie spravneho
smeru autoreverznej mechaniky. Toto po par hodinach zacalo blbnut a
magneteak reverzoval kazdu chvilu. Pomohlo rozobratie a vyhodenie
mizerneho mechanizmu do smeti. Teraz treba prepnut magnetak rucne do
spravneho smeru.
Na pravidelne pouzivanie by som to nedoporucil. Mne to na jednu cestu
tak-tak vyhovovalo. Povodne som chcel kupit FM modulator, ale prave
mali len nejaky drahy model. Tolko som pre obcasne pouzitie nebol
ochotny zaplatit a riesil som to samozrejme na poslednu chvilu.

IK