zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Leden 10 18:17:34 CET 2010

Jo a mam konkretne tenhle
http://www.aukro.cz/item880497368_transmitter_mp3_prehravac_dalkove_ovladani_117.html

Spokojenost, az na to, ze kdyz se k tomu pripoji plna 8GB flashka s muzikou, tak pristup k jednotlivym skladbam neni uplne jednoduchy (bere je v tom poradi, v jakem byly na flashku nahrane, "adresuje" se cislem. Prehrava postupne vsechno, co najde v adresari, pak jde do dalsiho adresare. Najit v tom jednu konkretni skladbu je docela orisek, ale na dlouhe prejezdy autem je to v pohode, tam to stejne posloucham bud v nejakem mixu, ktery si tam nasypu podle konkretni nalady pred jizdou, nebo po celych albech. Bohuzel ten prehravac neumi nejake nahodne poradi (nebo jsem na to jen neprisel), to by mi vyhopvovalo asi jeste vic.

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kutina
  To: HW-news
  Sent: Sunday, January 10, 2010 6:00 PM
  Subject: Re: zvukova kvalita kazetoveho adapteru

  Radeji nez tuhle kazetu pouzivam lokalni minivysilac do zasuvky zapaloace, uz tu tom sla rec. Ten muj umi USB mass storage na prehravan MP3 nebo ma line-in (ten jsem jeste nevyzkousel, prehravam vzhradne z flashky).
  Levna cina nema dobre vyresenou preemfazi, ale priznam se, ze v aute mi to nevadi, prikrmim to korekcema (nejake ma i ten vysilac), jinak se to kvalitou prehravani srovnatelne s FM radiem (samozrejme bez jejich kompresoru a podobnych vymyslenosti), proti CD primo z mechaniky je rozdil slysitelny i v tom aute.

  Pavel Kutina