zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Leden 10 16:57:29 CET 2010

Dobrý den,

kazetový adaptér nemám, ale uvažuji nad jeho pořízením a tak bych se chtěl
zeptat, jak moc špatná je zvuková kvallita přechodu univerzální hlava -
nějaký vzduch - univerzální hlava? Je mi jasné, že to nebude dosahovat
kvality původnoho CD již jen kvůli snímacímu zesilovači, tedy jde spíše o
knitočtovou charakteristiku. Pokud by to bylo "něco jako hodně dobrá kazeta"
tak by mi to nevadilo, ale pokud by to mělo být "něco jako nahrávka z
diktafonu", tak to nechci. Taky by mně zajímalo, kam zhruba až sahají basy a
výšky.

Děkuji, JL.