ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Sobota Leden 9 00:01:55 CET 2010

Puvodni   zprava   "Re:   Re[2]:  ez430-chronos"  od  "Vojtěch  Bubník
(hw-list@list.hw.cz)" z 8. ledna 2010, 22:32:20,
msgid:433037.5784.7576-4058-1265607137-1262986340@seznam.cz (1214 bajtu):

VB> Na  Windows  XP, bez probémů. Ale někde na webu jsem četl diskusi,
VB> že s tím někteří mají problémy.

VB> Vojta

Nainstaloval  jsem  to pritulkyni na notebook a jeji WinXP zkously ten
ovladac   bez   problemu,  pouze  pri  instalaci  zahlasily,  ze  neni
podepsany. V tom instalacnim INFu je v komentari, ze by mel podporovat
i Windows 2000, tak nevim, proc mi ho to odmita...

Jinak  hodinky  se  s  PC  spojily, synchronizace casu funguje, hybani
kurzorem  pomoci  machani  hodinek  ve vzduchu je vtipne, ale vyzaduje
trosku  cviku  :)  U dataloggeru jsem nepochopil, jak zahajit zapis do
logu  nebo  nefunguje.  Ale  jinak  dobre. Asi v prvni fazi prozkoumam
komunikacni  protokol, zkusim, co se da delat se stavajicim firmware v
hodinkach,  napr.  nejake  pokrocilejsi  bezdratove ovladani PC pomoci
vlastniho  klienta na PC a v dalsi fazi bych se pustil do zkoumani jak
upravovat SW i v hodinkach. Uz se docela tesim, zatim jsem nic jineho,
nez PC, Didaktika a PMD neprogramoval :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz