Re: Re[2]: ez430-chronos

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Leden 8 22:32:20 CET 2010

Zatím mě nejvíc zaujalo čidlo tlaku. Celkem spolehlivě to rozezná, jestli mám hodinky na zemi nebo ve výši hlavy. Ukazuje to výšku nad mořem, ale samozřejmě se hodnota mění podle počasí, takže by někdo mohl naprogramovat aplikace "panáček - panenka". Jakýma škvírama se vyrovnává tlak mi není jasné, hodinky mají na zadní stěně gumové těsnění.

> Nicmene funkce samotnych hodinek jsem
> prosel  za  15  minut  2x, tam uz neni co objevovat :)

Na to co jsem dokázal naprogramovat do 8kB v assembleru na stejné platformě, tak se divím, že ten jejich firmware zabírá celých 30kB. Je čas na alternativní firmware, vzhledem k omezení vývojového prostředí na 16kB v C nebo neomezeně v ASM, tak je rozhodnutí jasné :-)

> tak bych je rad spojil  s  PC,  ale  nedari  se mi nainstalovat driver pro ten "USB RF
> access point" bazmek. Vam se to vsem povedlo bez problemu?

Na Windows XP, bez probémů. Ale někde na webu jsem četl diskusi, že s tím někteří mají problémy.

Vojta