ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Leden 8 22:11:36 CET 2010

Puvodni    zprava    "Re:    ez430-chronos"    od    "HW   CNCnet.info
(hw-list@list.hw.cz)" z 8. ledna 2010, 14:36:11,
msgid:4B4734CB.9080600@cncnet.info (1046 bajtu):

HCi> Take je pred chvilkou privezli a musim rict jsou skvele...

Dnes jsem si pro ne zajel na FedEx na Zlicine a po letmem seznameni se
mi  to  zatim  take  moc  libi.  Nicmene funkce samotnych hodinek jsem
prosel  za  15  minut  2x, tam uz neni co objevovat :) tak bych je rad
spojil  s  PC,  ale  nedari  se mi nainstalovat driver pro ten "USB RF
access point" bazmek. Vam se to vsem povedlo bez problemu?

Mam Windows 2000, stahl jsem si "slac341.zip" a nainstaloval z nej vse
(Control  Center, driver apod.). Po te jsem pripojil na USB ten access
point  (nemyslim,  ze  bych  si ho spletl s programatorem, ktery ma na
sobe  pinovy konektor), Windows vyzvracely klasicky dialog o novem HW,
najit  ovladac,  dalsi  umisteni,  prochazet,  vybral  jsem C:\Program
Files\Texas Instruments\eZ430-Chronos\Driver\usb_cdc_driver_cc1111.inf
a  Wokna  zahlasily,  ze nenasly kompatibilni ovladac. Tak jsem zkusil
C:\Program   Files\Texas  Instruments\eZ430-Chronos\Driver\DPInst.exe,
ktery  mi  jako  status vypise "Install failed (Unsigned)". Totez i po
restartu  OS.  Ovladac  neni  nainstalovan,  tudiz "Control Center" po
spusteni  vypise,  ze  nenaslo  "RF  access point". Jedinou poznamku k
instalaci  ovladace  jsem  nasel tu, ze neni podepsan Mrkvosoftem, ale
Wokna nic o podpisu nehlasila.

Jinak  k tomu samotnemu "RF access point" bazmeku, kdyz ho pripojim na
USB  sbernici,  tak asi na 1 sekundu rozsiviti zelenou LEDku a zhasne.
Vyzkousel  jsem  jak peredni USB portu na delsim kabelu, tak primo PCI
USB radic se stejnym vysledkem.

A  jeste jen tak BTW. Obe zarizeni do USB - access point i programator
jsou  malinke tistaky visici na USB konektoru, osazene SMD soucastkami
a  bez  jakehokoliv  obalu.  Napadlo  uz vas nekoho, do ceho (rozumnej
krabicky)  to  vrazit? Rad bych to nosil v kapse s sebou, takto si ale
pochopitelne netroufam :)

Dekuji  za  pripadne  rady  a  preji  prijemny nicim neruseny hraci si
vikend :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz