kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Daniel Valuch balu@balu.sk
Pátek Leden 8 21:07:12 CET 2010

aby bol problem jednoduchsi nevieme do ktoreho zlabu ide a ani sa to
neda zistit. Medzi zaciatkom kablu a inkriminovanym miestom je niekolko
dvojmetrovych stien, niekolko plotov, niekolko krat sa cele zvazky
krizia za pritomnosti dalsich stoviek kablov. S rebrikom a fixkou by sa
to mozno podarilo zistit tak po 2 tyzdnoch prace :-)