[OT] Virtualizace serveru?

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pátek Leden 8 11:21:06 CET 2010

Rozdíl je vždy v tom, co to umí. Základní vlastnost - virtualizace je
danná a společná, ale pak se do toho nabalují další featury, jako jsou
pohodlnost a rozsah administrace, zálohování za běhu, práce v cloudu (či
jak tomu říkají, to ještě nemáme), jedna z těch nejdražších umí i
migrovat běžící servery v rámci tzv cloudu bez výpadku služeb. Pak
existuje nejvyšší verze pro obrovské korporace a státní správu, kdy se
cloud rozleze po světě a není na jedné LANce.
Migrace serverů jedna firma používá pro šetření nákladů. Mimo denní
směnu jí běží všechny virtuální servery na jednom HW a během ranní se
rozlezou na tři HW servery, aby stíhaly zpracovávat požadavky ouřadů.
Mají to vyřešené tak, že se opuštěné servery totálně vypínají a v
požadovaný čas zase nabíhají.

Pavel Krafčík