Bezkontaktne teplomery

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Leden 7 18:16:35 CET 2010

Asi zostanem pri tom prste  :-)

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko"

Hmm, vyzera to zaujimavo. Tuto su ceny:
http://eshop.micro-epsilon.cz/rucni-infracervene-teplomery/
Model LaserSight ma bod 1mm, ale pri pohlade na cenu je mi jasne, ze
az tak merat nepotrebujem :-|

Aj najlacnejsi MiniSight je dost drahy a v popise (pdf) pisu
"Konstantní malý měřící bod 13 mm v jakékoliv
vzdálenosti do 140 mm". Rovnako velky bod maju aj MSPlus a MSPro.

Mna tie pristroje zaujali cisto z hobby hladiska a preto, ze sa tema
merania nacala. Teraz som uz ako-tak v obraze, mozno si casom urobim
radost, ale isto nie v takej vysokej cenovej urovni. Nuz zlavim z
predstav..