Bezkontaktne teplomery

Pikulík picom@volny.cz
Čtvrtek Leden 7 12:37:38 CET 2010

Pokud potřebuješ opravdu měřit malé součástky, tak si kup třeba
http://www.micro-epsilon.cz/products/IR-temperature-sensors/IR_Handheld/thermoMETER_Serie_LS/index.html
nebo od
http://www.micro-epsilon.cz/products/IR-temperature-sensors/IR_Handheld/thermoMETER_Serie_LS/index.html
cena je sice vyšší, ale zase to opravdu měří

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 07, 2010 12:34 AM
Subject: Bezkontaktne teplomery

V navaznosti na vlakno o spinanom zdroji, kde sa nacala technika
merania teploty suciastok pod napatim aj inak, ako prstom, otvorim
tuto temu. V danej oblasti nemam ziadne skusenosti...

Povedzme v SOS maju pristroj
VA 6520 Teplomer infračervený dig. -50 +500°C, zameriavací lúč
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=59377
(pristrojov maju viac, ale tento jeden meria aj nad 270stupnov a ak by
som nieco taketo kupil, tak nech to ma co najvacsi vrchny rozsah)

Snazil som sa vygooglit parametre, alebo pracovne podmienky, ale
nedari sa mi nic najst. Opytam sa teda, snad ma niekto s podobnymi
pristorjmi skusenosti.
Zaujimalo by ma:
-z akej najmensej, ale hlavne najvacsej vzdialenosti to dokaze snimat
teplotu (ked je na osadenej DPS stazeny pristup a da sa merat
minimalne napr. z 5cm)
-aky velky musi byt povrch, ktoreho teplotu meriam (dokazem naozaj
odmerat teplotu keramickeho kondenzatora priemeru 4mm; miniaturneho
rezistora; alebo aj SMD suciastok?)
-no a aspon orientacne presnost, najlepsie v zavislosti na
predchadzajucich 2 parametroch

Staci mi nasmerovanie na nejaky popis/katalogovy list tohto, alebo
podobneho pristroja. google mi hadze len same shopy...

Vdaka,
miro