Bezkontaktne teplomery

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Leden 7 09:07:35 CET 2010

Je to čirá spekulace, ale možná to "zorné pole 8:1" znamená, že při
měření např. ze vzdálenosti 80 cm má snímaná oblast poloměr/průměr 10
cm. IMO by to tak zhruba i odpovídalo. Takže jednotlivé součástky to asi
nezměří, ale bude to brát i jejich okolí a tím bude přesnost samo
ovlivněna (stejně jako napevno nastavenou emisivitou).

OH

Miroslav Šinko napsal(a):
> V navaznosti na vlakno o spinanom zdroji, kde sa nacala technika
> merania teploty suciastok pod napatim aj inak, ako prstom, otvorim
> tuto temu. V danej oblasti nemam ziadne skusenosti...
>
> Povedzme v SOS maju pristroj
> VA 6520 Teplomer infračervený dig. -50 +500°C, zameriavací lúč
> http://www.sos.sk/?str=371&artnum=59377
> (pristrojov maju viac, ale tento jeden meria aj nad 270stupnov a ak by
> som nieco taketo kupil, tak nech to ma co najvacsi vrchny rozsah)
>
> Snazil som sa vygooglit parametre, alebo pracovne podmienky, ale
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |