smazani adresare

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Středa Leden 6 21:25:07 CET 2010

Pavel Troller napsal(a):

> Zdravím,
>   tak to jsem zvědav, zda se povede :-). Tohle je věc, nad kterou jsem si
> lámal hlavu i v Linuxu :-). V adresáři jsem měl cca 35E6 (ano, 35 miliónů)
> souborů - jeden program se trošku zbláznil a generoval soubory "co to dalo",
> nakonec došel I-node space na filesystému :-).
>   Vtip je v tom, že ani "rm *" nezabíralo - odpovědí bylo "Argument list
> too long" - trik je totiž v tom, že ten wildcard se snaží shell přeložit na
> seznam souborů a ten pak předhodit příkazu rm, avšak pří uvedeném počtu už
> [...]

Moje uvahy sly stejnym smerem, nedavno jsem resil podobny problem a ten shellovy
preklad me dost zaujal. Ve win bych si taky spichl Win32 konzolovou aplikaci a
prochazel to pres findnext a mazal soubor za souborem.

Osobne bych si vsadil na

cd c:\adresar
del *.*

Mazu tak soubory po kamere, pokud na ni "zapomenu". Ona si generuje 17000
souboru za den a po mesici jsme na stejnych cislech.

Standa