smazani adresare

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Leden 6 21:18:00 CET 2010

> Přes příkazovou řádku? Zadat "del c:\adresar\*.*"?
>
> P.K.

Zdravím,
  tak to jsem zvědav, zda se povede :-). Tohle je věc, nad kterou jsem si
lámal hlavu i v Linuxu :-). V adresáři jsem měl cca 35E6 (ano, 35 miliónů)
souborů - jeden program se trošku zbláznil a generoval soubory "co to dalo",
nakonec došel I-node space na filesystému :-).
  Vtip je v tom, že ani "rm *" nezabíralo - odpovědí bylo "Argument list
too long" - trik je totiž v tom, že ten wildcard se snaží shell přeložit na
seznam souborů a ten pak předhodit příkazu rm, avšak pří uvedeném počtu už
tato strategie nebyla nejvhodnější :-). Nakonec jsem to vzdal a velmi rychle
spíchnul malý C-gram (neumím perl, tam by to asi šlo taky), který si hezky
systémovými prostředky prošel ten adresář a mazal jeden soubor za druhým...
Mazal to asi 3 minuty :-).
  Zdraví Pavel.