Re: OT: Mistr a Markétka na ČT2 ???

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 6 18:55:32 CET 2010

 6.1.2010, 18:49:46

Pred cca 10-15 leta hrali <sub> v brnenskem Divadle bratri Mrstiku.
Dost dobre (a dost odvazne ), tusim ze za to dostali i cenu Thalie.
CT z toho ma zaznam, a obcas jej i vysila. Mozna to jde v archivu ct
dohledat.
Jinak mne dost mrazi, z toho, jak moc je Bulgakov, nejem v pripade
Mistra a Marketky aktualni i po skoro 100 letech

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz