Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Leden 6 17:45:53 CET 2010

Chranene je, ved ten zdroj bezal v prevadzke 9h denne cez pracovne dni
par rokov. Zapornymi pulzami najviac trpel C6, aj na to doplatil...
Dalsia ochrana, ktoru som pridal, ho odlahci, slubujem si od toho este
slhsiu zivotnost. Len pre info, na pridanom R||C je pri behu zdroja
naprazdno cca 70V, pri behu do 800mA zataze cca 100V, takze nejaku
funkciu tie suciastky v obvode plnia :-)

miro

Dňa 6.1.2010, andrej jancura <hw_aj@zoznam.sk> napísal(a):