Kontaktni pole

Daniel Valuch balu@balu.sk
Středa Leden 6 16:44:36 CET 2010

ja to vidim v praci. Mame jedneho inziniera s dvoma titulmi ktory ma
obidve ruky lave a dvoch nieco menej ako inzinierov (na zapade maju iny
skolsky system), ktori boli cely cas spoluziaci. Jeden z nich je
perfektne zdatny takmer vo vsetkom a co nevie to si nastuduje, vyvrta si
predny panel, zapajkuje od plechovej strechy az po odporove pole 0402.
Ten jeho spoluziak do ruky pajkovacku ani nechyti a nevadi mu tahat 5ns
pulzy 0.1mm dratikom okolo celej dosky a to este + diferencialneho paru
jednou stranou a - druhou stranou.
Proste des, nech je clovek technik, bakalar, inzinier, alebo doktor,
pokial je to v oblasti kde sa pracuje s hardware musi s tym mat nejake
skusenosti...