Kontaktni pole

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Leden 6 16:29:51 CET 2010

Ja myslim , ze tohle je smerovane pro ty nejmladsi je to vcelku
jednoduche. Jinak s tim vcelku souhlasim dodnes si pamatuju jak jsme
delali nejake stopky ci co no proste ruzne obvody na kontaktnim poli a
bylo tam treba 200 propojeni a jedni to delali na "jistotu" takze
vsechno hezky jini system "vrabci hnizdo" kdy to muselo jet na poprve
nebo to delat vsechno znova. Logicke sondy byly nasi nejlepsi kamaradi
:) Nicmene ten odkaz co jsem daval ja to uz je trochu jina kava a je v
tom programovani atd...Kdo si chce hrat s virtualnim robotem je to
uplne super preci jenom ne kazdy ma penize na ty ruzne roboti kity
anebo naopak je tak sikovny ze si mechaniku udela z merkuru.

http://www.virtualbreadboard.com/

snehulak