OT: Mistr a Markétka na ČT2 ???

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Leden 6 15:41:28 CET 2010

Zdravím,
  chtěl jsem se zeptat kulturně znalých TV diváků, kteří zde bezpochyby jsou,
zda někomu není něco známo o osudu plánovaného vysílání ruského 10dílného
seriálu Mistr a Markétka, který měl běžet na ČT2 od nového roku každé pondělí
ve 21:15. Na webu lze dosud nalézt odkazy na starší verze programů, píše se
o tom na digizone.cz atd. Nicméně, v současném programu tam nic takového není
a uvedený čas je vyhražen seriálu Černí andělé.
  Osobně považuji tuto změnu za velice negativní, na ten seriál jsem se těšil
a mohu každému doporučit i přečtení originálu od Bulgakova, opravdu to stojí
za to!
  S pozdravem Pavel Troller