DC DC pro RGB LED

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Leden 6 11:15:27 CET 2010

Dobry den,

nechcem Vam kecat do konicka, ale tuto ledku som si kupil na hranie aj
ja. Na rozdiel od popisu na hviezde je polarita opacna, to znamena
+
R-
G-
B-
takze so spolocnou anodou.
Snimaniu prudu diferencialne sa podla mna nevyhnete, dovolil som si
nacrtnut ideu zapojenia:

Vcc ---------------o--------o-------
                    |        |      |
                    |        |      V ->   LED