DC DC pro RGB LED

Dolnsky Pavel p.dolnsky@atlas.cz
Středa Leden 6 11:07:03 CET 2010

Mam vybaveni a pracuji jen s x52 a ARM, ARM na vetsi veci, zde bych chtel pouzit nejaky Small Factor od SiLabs, hw 6x PWM 12bit ADC, ale ne differencial.

Zesilit ubytek na R samozrejme jde a hodlam jit touto cestou, ale jak se zde nedavno probiralo, senhat pro tento ucel OZ je pomerne obtizne a rozhodne ne levne, to uz je vhodnejsi pouzit primo current monitor a usetrit odpory, bohuzel cenove 20 az 60Kc /ks.

Pavel

>No, s tou presnosti mate pravdu. Strilel jsem od boku a slo to hodne
vedle. Takze si sypu popel na hlavu.
Nicmene, princip i pres moje chyby zustava v platnosti.
A lze s tim dale pracovat. Treba zvetsit hodnotu R (a vice protopit),
pouzit presnejsi AD, ubytek na R pomoci OZ zesilit atd.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz