Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Leden 5 18:54:31 CET 2010

Tie keramiky na vyssie napatie vacsinou dobre znasaju aj impulznu prevadzku.
Ale uz som sa stretol aj s vynimkou (tusim iba raz). Posudzovanie podla
ohrevu je celkom spolahlive, ale niekedy dost neprijemne  :-)) Vyborne by
bolo nejake opticke meranie, ale nemam a tak zvyknem pouzivat Hi-tech
prstom.
Doplnit ten D,R,C clen moze byt dobre, ale zase treba pamatat na impulzny
kondik. Pri tychto kapacitach (10n) uz mnohe typy vyhovovat nebudu.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko"

Vdaka za odpoved, zatial mi ten zdroj bezi podla povodnej schemy do
400mA zataze vkuse cca 30h.
C2 je studeny, dal som tam taky, aky mali v miestnom obchode, t.j. ESR
nezname, ale pytal som aspon verziu do 105 stupnov.
C6 je keramika do 3kV, tak snad vyhovuje. Teplotu prstom za behu
skusat fakt nebudem :-) Tesne po vypnuti sa nezda teply, no na DPS je
blizko Q2 a ten teply je, tak zdanie moze klamat. Cas ukaze..
No, tie D, R, C predsa len osadim a budem mat dusu na mieste :-)