Odpory leptane primo na DPS + Altium?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 5 17:13:41 CET 2010

 5.1.2010, 17:07:16

Kvalitni soft by mel umet, spocitat parazitni vlastnosti spoje, tedy i
tu rezistivitu. AD neznam, tak nevim, zda jej lze pocitat do teto
kategorie.
Ovsem, v praxi bude podstatne, jakou toleranci na tloustka Cu vrstvi,
jakou toleranci sirky ma skutecne vyrobeny spoj, jak to cele bude
litak s teplotou a casem.
Muj odhad vystrelem od pasu je cca do 10%. Pokud vam takova presnost
staci, tak snad dokazete urcit delku cary s obdobnou presnosti i bez
podpory softu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz