ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Leden 5 14:10:58 CET 2010

Asi blbost - ale kvalita kabelu, pripadne krizeni/nekrizeni je
proverena? Ledky signalizuji pripojene zarizeni? Ja jsem zname takhle
normalne rozchodil jak prosty switch s wifi AP, tak nasledne i kompletni
DHCP + NAT Tusim, ze to teda bylo u O2